Więcej o Temple Grandin

Opisując siebie jako głupka, który lubił tylko sztukę, dr Grandin została zachęcona do nauki przez byłego naukowca NASA, który stał się nauczycielem nauk ścisłych w szkole średniej. Rzucał jej wyzwania poprzez praktyczne projekty, które ją zainteresowały i zaangażowały jej umysł. Zachęca szkoły do szukania i zatrudniania większej liczby inżynierów, matematyków i naukowców, którzy wprowadzą do sal lekcyjnych instrukcje dotyczące świata rzeczywistego.

 

W swoim TED Talk, The World Needs All Kinds of Minds, dr Grandin celebruje różnorodność mózgu i z pasją opowiada się za konkretną, praktyczną nauką. Najbardziej skutecznym sposobem angażowania umysłów i przekształcania uczniów z "głupków" w pasjonatów nauki jest "pokazywanie dzieciom ciekawych rzeczy". Celem jest przykucie ich uwagi, włączenie ich umysłów i "wyprodukowanie prawdziwych twórców zmian".

Uznając sytuacje społeczne za wyzwanie, dr Grandin zachęca do dzielenia się zajęciami w czasie wolnym jako sposobu na złagodzenie lęków społecznych, przytaczając własne miłe wspomnienia z jazdy konnej z innymi osobami, które pasjonują się jazdą konną tak samo jak ona. Wspomina również, jak staże i praca w czasie studiów przygotowały ją do skutecznego sprostania wyzwaniom zawodowym. W krainie bydła. Wśród kowbojów. Tam, gdzie kobiety nie muszą się zgłaszać.

Jako behawiorystka zwierząt i projektantka obsługi wiedziała, że musi "sprzedawać swoją pracę, a nie siebie", pokazując szczegółowe rysunki zaprojektowanych przez siebie konstrukcji i demonstrując, jak jej projekty rozwiązują istniejące od dawna problemy. Myśląc obrazami, tak jak robią to zwierzęta, i stosując praktyczne podejście do badań i projektowania, dr Grandin wprowadziła humanitarne praktyki i zrewolucjonizowała postępowanie ze zwierzętami.

Podkreśla również znaczenie manier, wskazując, że kiedy dorastała w latach pięćdziesiątych, wszyscy byli uczeni, jak się zachowywać, mieć dobre maniery, być na czas. To one torują drogę do sukcesu w sytuacjach społecznych i w miejscu pracy. Dla każdego.