Przekąski po szkole zyskują kolorowy dotyk Crayoli

Źródło: Crayola/the Toy InsiderBindery

, książki i długopisy to tylko kilka z back-to-schoolowych niezbędników na liście zakupów każdego dziecka - ale nie można zapomnieć o przekąskach! Crayola nawiązała współpracę z kilkoma znanymi markami przekąsek, aby zapewnić dzieciom dodatkową dawkę kreatywności podczas jedzenia ciasteczek, krakersów, sosu jabłkowego, a nawet makaronu i sera.

Kraft Macaroni & Cheese jest sponsorem nowej wystawy Crayola IDEAworks, która wkrótce będzie podróżować po całym kraju. Marki wprowadzają również na rynek zestaw czterech pudełek ABC Macaroni & Cheese, które promują internetowy, cyfrowy konkurs kolorowania. Dzieci mogą wziąć udział w konkursie i wygrać nagrody, w tym wycieczkę dla czteroosobowej rodziny na wystawę, gdzie zostaną pokazane zwycięskie prace plastyczne dzieci.

Marki Keebler, Black Forest i Funables Ferrara otrzymują dużą dawkę koloru z motywem przewodnim "Treat their Imagination". Rodziny mogą przedstawić dowód zakupu na cyfrowym hubie w zamian za darmowy miesiąc dostępu do aplikacji Create-and-Play firmy Crayola. Dzieci mogą również uzyskać dostęp do darmowych gier, kolorowanek i zajęć typu "stwórz to sam" opracowanych przez Crayolę w centrum.

Powiązane: Urozmaicenie wieczoru gier dzięki Kraft Heinz Game Pack

Zeszłoroczne "limitowane tylko do pewnego czasu" wielopaki Colors z 20 sztukami Goldfish firmy Pepperidge Farm powrócą w tym roku z interaktywnym opakowaniem, na którym dzieci mogą rysować i kolorować. W zeszłym roku opakowanie 20 pojedynczych torebek z przekąskami było dostępne tylko w sklepie Target, ale tym razem produkt jest dostępny u detalistów w całym kraju.

GoGo squeeZ również włącza się do akcji z Crayolą, oferując specjalne opakowania "pokoloruj mnie" dla 12-komorowych opakowań owoców i 10-komorowych opakowań jogurtu. Opakowania zachęcają dzieci do "wyciśnięcia koloru", a ponadto dzieci mogą wziąć udział w loterii internetowej, programie dla influencerów oraz interaktywnym wydarzeniu na świeżym powietrzu w Los Angeles.

Szukajcie tych wszystkich kolorowych produktów już teraz w sklepach!