Zdrowe przekąski dla małych dzieci


Akcesoria dla rodziców i niemowląt
Dwustronny Kokon Dla Noworodka / Otulacz Muzpony Havana Kup teraz
Poduszka do Noszenia i Karmienia Candide - Wsparcie Snu Topponcino Kup teraz
Torba do Wózka + Przewijak Fresk - Dachsy Kup teraz

W pewnym okresie między karmieniem piersią a powrotem do szkoły następuje przejście: dziecko karmione piersią może jeść do 12 razy dziennie, podczas gdy dorosły człowiek spożywa zazwyczaj trzy posiłki dziennie z przekąską lub dwiema wrzuconymi do środka. Ale róbmy im zdrowe przekąski, kiedy tylko możemy. Nawet nie zaczynajcie mi opowiadać o tym, ile osób jest skłonnych podać mojemu dziecku ciasteczko w danym dniu!

Jak przejść z jednego punktu do drugiego? Wymyślając to na bieżąco.

Jako mama, jestem odpowiedzialna za to, co, kiedy i jak podjadać. To ja decyduję, czy marudzący przedszkolak turlający się po podłodze potrzebuje przekąski, czy jest po prostu znudzony swoim zwykłym wachlarzem zabawek i zajęć. Dochodzę do wniosku, czy niedawny bezkostny tantrum mojego malucha można zwalić na niski poziom cukru we krwi i czy mogę wyciągnąć jakieś wnioski na następny raz.

Ponieważ zamieniam się w wielkie słowo na B, kiedy nie dostaję wystarczającej ilości kalorii wysokiej jakości, przenoszę mój światopogląd na moje dzieci. Oferuję moim małym ludziom jedzenie mniej więcej co dwie godziny. Lubię mieć wiele zdrowych opcji wokół, więc wszystkie wybory są dobre.

Oto pięć łatwych zestawów przekąsek (zaczerpniętych z naszej książki "Rzeczy, które każda mama powinna wiedzieć"):

  1. Jabłka i masło orzechowe. Pokrój jabłka na plasterki, posmaruj masłem orzechowym lub migdałowym i podawaj z dodatkową porcją serwetek.
  2. Owocowe smoothie. Dodaj do blendera mrożone owoce, banany i jogurt. Podawaj z bardzo szeroką słomką.
  3. Hummus i pita. Podaj pitę do zanurzenia lub rozłóż na trójkątne kawałki pełnoziarnistej pity. Starszym dzieciom można zaproponować również paluszki marchewkowe.
  4. Ziarna słonecznika i rodzynki. Świetnie nadaje się na przekąskę do wózka, ta zmodyfikowana mieszanka może być jedzona prosto z torebki.
  5. Ser i pomidorki cherry. Paluszki serowe, kostki, kawałki lub kółka to dobry zastrzyk wapnia i białka. Połącz ser z małymi pomidorkami dla słodkości.

Inną rzeczą, którą dzieci uwielbiają jest moje Daily Harvest Smoothies. Uwielbiają dzielić się jednym z moich pysznych smoothie. Tutaj jest kod promocyjny, aby zaoszczędzić na smoothies

W weekendy ogłaszam "Snack Time" jak w zegarku o 10 rano i 15 po południu. Chłopcy zwykle mnie ignorują i bawią się dalej. Ale w dni szkolne, jeśli nie odbieram ich z przedszkola z przenośnymi przekąskami, jestem "najgorszą mamą na świecie". Najwyraźniej nie ma dobrej odpowiedzi.

Jestem ciekawa, jak jest w Twoim domu: Czy proaktywnie wciskasz dziecku przekąski, podajesz je tylko na życzenie, czy odmawiasz między posiłkami?



Sprawdź ofertę zabawek, mat edukacyjnych i karuzeli do łóżeczka
Zabawki Janod - Tablica z Magnesami w Walizce 4 w 1 Kup teraz
Mata Edukacyjna Skip Hop - ABC & Me Kup teraz
Karuzela do Łóżeczka Little Dutch - Biała / Ocean / Mięta Kup teraz